Blod, svett och tårar.. typ

Jomen nu har jag ju tränat för typ resten av mitt liv då. Nää kanske inte men ojojoj vilka tuffa pass det var. Först körde jag som sagt Indoor walking som är som ett löppass på "walkers". Eftersom man inte dunsar i marken utan nästan svävar fram så belastar det inte knäna på alls samma tunga sätt som när man springer på löpband eller utomhus. Passet var 55 min och svetten forsade efter typ en kvart.. Men jag klarade det ;) sen vilade jag 20 minuter innan jag gick vidare till nästa pass jag bokat; cirkelgym. Bestod av 20 olika stationer på maskiner, med hantlar, stepbräda och andra redskap. Man körde stenhårt 45 sekunder på varje station och så var det ju uppvärmning och stretch såklart. Riktigt jävla jobbigt, men kul också. Jag har en känsla av att jag inte kommer att kunna röra mig imorgon.. Vi får se. Nu ska jag duscha med inpackning, ansiktsmask och levande ljus. Mysigt :) kyss
haha på bilden har jag dansat en hel kväll, håret står åt alla håll och svetten rann, typ som jag idag dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0