En liten godnattsaga...

Hahha alltså det spelar ingen roll vad man gör eller var man är, för med de två galna bröderna har man alltid kul! ;p... här kommer en liten godnattsaga inspirerad av kvällens äventyr.
Precis lämnat förkröket och Freddie är på topp. Skrämmer slag på Sthlms asiater och ser allmänt
creepy ut...
Klockan är strax efter 23.00 och Fredrik har svårt att stå på benen... Så går det när man dricker för mkt..
"jjaag schtror jag mååshte shpyy"
Inne på Baba, klockan är väl runt ett och Freddies mage skriker efter mat..
"Mmm. saknas bara lite soya"
Klockan halv tre har Freddie fått nog av asiatiskt och beger sig mot donken. Dock tar en annan hunger
över och den stackars flickan i grönt som promenerar ensam en bit bort passar honom perfekt. Han
smyger fram, puttar ner henne på asfalten och ja, sätter sig på henne. Men synden straffar sig själv, och
djävulen tar hand om Freddie. Hans själ sugs ut och nu haltar han omkring på Sthlms gator utan mål
och mening och undrar hur en kväll kunde gå så snett.
Vi andra dansade omkring och var på topp tills vår lilla Chingchong blev mat... Då gav vi oss av till donken
där vi hade matkrig och lyssnade på Bamsehistorier. Efter någon timme där hämtades vi alla upp av en stor
gul taxi med en destination: Casa del Borges. Som förra onsdagen, slutade även denna med kvällssnack tillsammans med Johanna och Freddie i hans säng. och runt 06.00 stängdes våra ögon och till allas förtret öppnades Johannas mun och groteska snarkningar spreds i rummet. Alarmet ringde klockan 09.00 i morse och en halvtimme senare var jag nere på jobbet för ett lunchpass där.

Snipp, snapp, snut, så var sagan slut.

Kommentarer
Postat av: johanna

den här historien ska jag berätta för mina barn

2010-11-11 @ 22:32:53
URL: http://scenbloggen.se/johannanordqvist
Postat av: Freddie

Jag känner mig fett utsatt sen i onsdags. Alla är på mig om alla möjliga dumma saker jag ska ha hittat på :)

2010-11-12 @ 10:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0