Haha så mycket för samtalet om stress

Hejochhåååå. Den här dagen kommer att bli så jävla jäktig. Först ska jag träna indoor walking på friskis, sen ett pass cirkelgym. Efter det ska jag möta upp Sandra, hämta upp voven och ta en promenad. Sen ska jag hem, duscha, tvätta håret och så. Därefter jobb och sen utgång. Ska väl få in lunch och middag där någonstans också, får väl köpa något på vägen. Hade varit skönt att bara slappa och kolla på film eftersom jag ska jobba en hel del den här veckan. Men det får jag göra en annan gång :) puuuss på er! Btw, KOM IGEN, LITE FLER NAMN FÖRSLAG TILL MITT INLÄGG NAME THE SHARK TACK. Vill gärna inte välja mellan: Rabih och Räkan, Tugg eller Brutus är de bästa hittills ;)

Kommentarer
Postat av: malvina

haha Rabih it is!:P

om de inte duger så e Rabban ganska bra, elr krabbanx)

ehmn.. Rabish fuunkar också elr kanske B1

elr piffx)

haha.. jag har många förslag, men de bäästa e RABIH!xD

2010-11-10 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0