Hämta ut paket och prata med Anna

Åh, igår när jag var påväg till psykologen så fick jag ett mess där det stod att min bok kommit till Mörby. Så jag hämtade ut den och började läsa några kapitel. Tror den kommer vara minst lika bra som ettan! :) Sen var jag hos Anna som hon heter. Och hon var verkligen bra. Jag kände att jag kunde berätta saker för henne och jag kände mig avslappnad på något sätt. Vi har tydligen ganska mycket att jobba på sa hon, så jag ska dit nästa torsdag. Mitt problem är att det kostar 900 kr per timme. Men det är värt det om det kan få mig att må bra, att orka, jag får se det som en investering för livet. Nu ska jag strax iväg till jobbet. Jobbar långpanna idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0