I'd climb a mountain if I had to

Jo jag lever, har bara inte hunnit hänga så mycket vid datorn. Jobbat 10-21. Var en sån där ganska seg dag. En kyl hade varit avstängd hela natten så allt fick kastas och sen har jag även idag lyckats tappa allt jag rört vid. Men jag trivs där ändå, mitt andra hem typ.. ;p
Jag har ätit god thaimat till middag och nu kollar jag på The Last Song, har sett den förut, söööt. Tror dock inte jag orkar se klart hela, blir nog spikmattan ett tag och sen sova. Jag har precis fått ett anfall av megamensverk. Typ, "tryckinenkniviminmageochvridomochvarförintehackaruntlite..". Så jag tänkte att spikmatta kanske kan hjälpa. Få en jämn smärta över hela kroppen istället :D Vet ni vad, jag ska lägga in en stört bra låt snart, men sen blir det inte mycket mer ikväll. ciaaaao!

ps. skulle det här vara en svenska uppsats skulle jag fått IG. men jag orkar inte rätta till allt. så det får va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0