loveuloveuloveulooooooveu

Så sjukt kul kväll. Som alltid med mina ganska underbara vänner. Jag och Martin jobbade till strax före nio igår, sen hämtade vi upp Johanna vid Enebyängen och så åkte vi hem till bröderna Borgs lilla slott. Jag och J fixade oss och delade på en liten kall pizza inne i badrummet ;) Sen blev det förkrök och jag blev ganska snabbt med i gamet så att säga. John, Julle och Martin L var också där och de hade haft champagnemiddag tidigare under kvällen :p

Freddie lurade i oss någon mördarshot med chili och en massa starka grejer, inte alls bra.  Vid 11 drog vi mot stan och mötte upp Charlotte i Mörby. Sen åkte vi till EGO men där var dött enligt Freddie och John, jag hann inte ens komma in innan vi hoppade in i 2 taxis och åkte till NYPE. Där var det drag och vi dansade och sjöng och sen gjorde jag en hemsk sak... Ni som känner mig vet att jag inte är något stort fan av cigaretter och jag hade bestämt mig för att aldrig testa röka.. yes, jag skrev hade, eftersom jag igår tog två bloss av Freddies cigg. Helvette alltså, men det ska inte göras om!!!!!

Strax efter två blev lillJ utslängd, den lilla fyllekärringen. Men det var bra, för då drog vi alla till donken och jag och Andriett hoppade i vattnet från en översvämmad toa. nasty mina skor är nu alltså. Sen gjorde jag en dum sak mot Martin, som har all rätt i världen att kalla mig cockblocker, ibland är jag ganska klantig xD Iaf så skällde han ut mig så jag nästan börja böla. Men sen visade det sig att han skojade så då var det lugnt..

Som vanligt orkade jag inte sova hemma så jag och Johanna följde med bröderna hem och sov där. Dock inte på soffan denna gång. Johanna fick för sig att vi skulle ha pratstund med pojkarna så vi la oss i Freddies säng men Martin gillade inte idéen så han gick in till sitt rum. Vi sov där allihopa och Johanna höll på att kittla oss och var helt knasig. Sov väl några timmar iaf. Började jobba halv tio.. lagom pigg nu.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Jag sa aldrig att jag gillade det. Men jag hade inte så mycket val när det var min säng...

2010-11-05 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0