Moët & Chandon

Igår på jobbet kom Erik och Gurra (två av ägarna i företaget) in när jag och Freddie jobbade. De hade tre moët lådor med sig. Jag ba: woohooo, är skumpan till mig eller ;) Och så var den det. Haha, en flaska till mig, en till Freddie och en till Martin samt ett kort där det stod: Stort tack för ovärderligt engagemang! /CGs. Jag blev tårögd haha, känslosamma Ester liksom. Den kom iaf passande. För Freddie och hans poolare har en tradition på onsdagar: Champagnedagen. De dricker (budgetskumpa) och äter god mat och sen utgång. Och ikväll har vi pratat om att vi alla ska köra på samma grej. Vi får se, utgång blir det i vilket fall, ring om ni vill med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0