Nu är det vinter, hurra!

ÅÅÅH FETT FINT MED ALL SNÖ. Synd bara att det är mest slask..

Idag har varit en rolig dag, som alltid när den spenderas på jobbet med mina kära kollegor. På morgonen jobbade jag med Martin aka Räkan och på kvällen jobbade jag med Fredrik aka Freddie. Vi har börjat stänga klockan åtta, och typ två minuter i åtta ikväll kom det in tusen plogarpojkar som ville ha mat. Vi skickade upp dem till Enebyängen trots att dom också börjat stänga tidigare..

Dom som jobbade där uppe blev inte så glada. Så Freddie kläckte idén om att vi skulle åka upp dit och hjälpa till med städningen när vi var klara. Så blev det, Martin tvingades åka ner till oss och hämta upp oss, köra iväg till Enebyängen och hjälpa till med städningen där. LillJ var inte så glad till en början (grinig för att vi skickat upp alla dit), men jag tror hon blev glad av att se oss där egentligen :D Vi hoppade runt och dansade som vanligt och sen kastade jag snöbollar på folk, wiiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0