Sthlm goes Brazil, and so did we

Igår efter jobbet kände jag mig fett seg. Halsen var lite krasslig och jag var sjukt trött efter träningspasset innan. Men det här är min första HELT lediga helg på riktigt länge och då sitter jag inte hemma framför TVn helt ensam. Sp jag duschade och fixade mig och sen drog jag in till stan och mötte upp Charlotte och Linn. Vi gick till en lokal i stadshagen där det var ett event: Stockholm goes Brazil. SÅ SJUKT FUCKING JÄVLA KUL. Vi dansade, hela stället dansade, det var 3 tjejer och 1 kille som stod på scen och körde världens moves och så hakade alla på så hela lokalen körde samma rörelser, precis som man brukar se på film, snacka om att dra igång en fest. Har inte skrattat så mycket på evigheter. Lycka. Mötte upp Martin och Andreas vid tvåtiden, satt på spitfire ett tag och tog det lugnt, pratade och sen åkte vi hemmåt. Helt underbar kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0