Somliga ljus brinner aldrig ut



Haha igår alltså, knasig kväll till en början. Vid halv två drog jag från stan hemmåt. Hämtade den drickan jag hade i förrådet och åkte hem till Borgs place. Där var några av hans poolare och jag blev bara på så jävla bra humör och så kom min bästa vän Charlotte dit och vi hade jättekul. De bästa vännerna är dom som får en så jävla glad bara genom att finnas...

Vi hoppade runt och dansade, och pratade och helt plötsligt var klockan över fem... Vi låg i sofforna och pratade och halvssov och så kom MM (MongoMartin) och sparkade ut mig från soffan och i protest snodde jag hans säng. Min plan var att någon skulle hämta tillbaka mig och säga förlåt men den planen gick inte riktigt som den skulle, och helt plötsligt hade jag somnat och vaknade vid 11 av att Charlotte kom in och satte sig hos mig. Hahaha, go Ester ;p

Nu är jag tröttis. Ska träna ett pass och sen sova. Har spenderat hela förmiddagen på jobbet. Älskar det stället, är som hemma nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0