Crazy crazy crazy crazy night


Jag antar att en bild säger mer än tusen ord. Kvällen igår var galen. Kan sammanfattas med tre ord: Skratt, Dans och drinkar ;p Det är helt underbart att Sandra är hemma igen, och alla hennes berättelser, man blir ganska sugen på att åka ner dit (Asien) igen och stanna länge och leva med folket såsom hon har gjort.

Fler bilder från igår kommer senare.. Just nu är jag inte på topp. Jag slutade dricka tidigt så jag är inte bakis för fem öre, men min hals är tjock som en gris, så jag ska svepa te och vila lite till...

Btw, håller på och försöker fixa med ny design.. inte min starka sida så det blir lete fel här och var, det får ni leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0