Det går ju framåt i alla fall...

Morning, som ni ser så jobbar jag på bloggens utseende för fulla muggar, det går ju ungefär som när jag jobbar på mitt eget utseende, lite bättre kanske, men annars ganska åt helvette, haha ;) men huvudsaken är ju att det går lite lite framåt hela tiden. Jag får tänka som jag tänker när det gäller mig själv. Även om framstegen inte syns på utsidan så finns de där på insidan och vem vet, någon gång kanske insidan betyder mera än utsidan, den dagen blir jag happy :D och vad det här har med bloggdesign att göra har jag själv svårt att förstå, så nu återgår jag till det och håller tyst!
Den här headern är bara tillfällig... Orkar inte hålla på och fiffla, och jag har ju inte photoshop så det är svårt att göra något riktigt bra.. Någon som har något förslag? Ni mina kära fotovänner kanske har någon rolig idé, Natha, Sussie, Johanna?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tjaa. Hur tänker du att du vill ha det? :)

2010-10-19 @ 18:35:26
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0