Don't you know I feel the same

Tjaaaa! Idag gjorde jag smoothie första gången på väldigt länge. Med fryst banan, blåbär, hallon och jordgubbar, blev perfekt; krämig och god ;) Sen åt jag två kokta ägg också, dom blev inte så krämiga men det gjorde inget! Jag har bestämt mig för att den här dagen ska bli lika bra som gårdagen. Så nu ska jag kolla på ett avsnitt av The 4400 och smälta maten. Sen ska jag åka till Mörby och springa några kilometer på bandet och köra lite övningar i gymmet. Jag hade tänkt att simma idag också, men jag tror jag ska göra det imorgon eller på fredag för att kunna slappna av och ta den tid jag behöver i bastun. Idag ska jag nämligen ta hand om Poppy och hon får inte vara ensam för länge. Sen väntas storstädning i mitt gamla rum hos mamma och därefter jobb. Men vi hörs nog under dagen, pösspårej ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0