Fredag 8/10-2010



Morning! Jag har precis käkat frulle och kollat på senaste avsnittet av Kenza&Tyra show. Och nu har jag en hel del att ta tag i... Min lya är kaotisk för tillfället, så det är verkligen dags att göra något åt det nu. Sen Tänkte jag hinna med någon form av träning, tror det blir gymmet idag också, tror inte att jag kommer hinna gå på något bra pass... Efter jobbet ska jag hem och laga en riktigt god middag. Jag har lyxat till det och köpt färsk lax och så har jag handlat grejer så att jag ska kunna göra en risotto till det. Sen blir det grönsaksdipp. Om jag är pigg efter det ska jag åka iväg och hälsa på Ronja också. Den här helgen ska jag försöka leva bra, inte ut och festa, iaf inte ut och dricka... Haha, hoppas jag klarar det ;p

Hörs senare. kyssochhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0