Idol, första fredagsfinalen

Okej, igår blev inte alls som jag tänkt mig. Allt blev kaos på jobbet, fick jobba över 1 timme och när jag kom hem vid halv elva var jag så jävla trött att jag inte orkade göra risotton. Bläääääää...

Idag ska bli en bättre dag :p Jag har precis kollat på senaste avsnittet av Idol, trots att Jimmy åkt ut är det kul att se hur de andra utvecklas. Jag måste säga att någon som inte alls varit min favorit tidigare imponerade på mig igår... Olle Hedberg sjöng en låt av min absoluta favoritartist. Tracy Chapman, som jag har växt upp med och som jag alltid kommer att beundra. Jag brukar avsky när folk gör covers på hennes låtar eftersom hon har en så originell röst att alla försök att härma henne blir töntiga och misslyckade. Kanske var det för att Olle också har en originell röst som han enligt mig gjorde låten till sin egen och wow, det var verkligen verkligen vackert!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 20:34:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0