I've gotta check in to rehab

alltså fy fan för mig. jag håller då inte vad jag lovar. Bilderna från pfesten är inte uppe, jag har inte tränat och inte städat. jag har varit ute och röjt sent inpå småtimmarna och sovit på tok för lite. Jobbat från 9.30-21.15 idag och imorgon jobbar jag 08.00-21.00. Fast jag är fett jävla freakin happy ändå, och känner att jag äntligen lever.. Så jag antar att det är ok iaf... Men något på min att göra lista gjorde jag faktiskt: jag shoppade det jag skulle igår och ni SKA få se grejerna, imorgon eller på lördag. Så fina saker, jag är supernöjd. Både jacka och skor blidde det, och lite annat smått och gott också. Ha tålamod. Nu måste jag sova. xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0