Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar

AAAAAH JAG ÄLSKAR MIN SÄNG OCH JAG VILL STANNA HÄR FÖRALLTID. Har lyckats sova en timme nu så lite av energin är tillbaka, gjorde en rätt sen lunch, kokade pasta och hällde i majs och tonfisk, jävligt nödvändigt att jag gick hotell och restauranglinjen.. Snart ska jag möta upp min syrra, vi ska gå på en föreläsning om hälsa och träning, varför det är viktigt med ett hälsosamt liv och hur man ska komma igång och fortsätta med träning... Känns ju som att jag kanske inte är rätt person att gå på ett sånt föredrag med tanke på min livsstil de senaste 24 timmarna. Men man måste ju börja någonstans ;)

Kommentarer
Postat av: Kulan

Blev sömning av din kärleksförklaring =P

2010-10-21 @ 20:56:40
URL: http://kulansplace.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, gjort ikväll? :)

2010-10-21 @ 21:25:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0