Move your body, shake your body



Mmm, fy fasen vad god min laxpasta blev! Lite lök, vitlök, purjo, färsk lax, chili, grädde, salt peppar och pasta. Voila. Snabbt gick det också! Fast jag skulle nog kunnat äta vad som helst, var så sjukt hungrig efter friskispasset; medel styrka. Var ganska svettigt men det var kul att träna med min söta syster. Haha, jag fattar inte att jag har så dålig kordinationförmåga. Jag lyfter benet åt fel håll och viftar med armarna, tappar balansen och ser allmänt lost ut när jag kör sånna där jympapass.. ;p Men man får väl se det som en utmaning. Mitt mål får bli att kunna dansa som de i Bounce, var ju på Last Bounce i våras, deras sista uppvisning, den var magisk, bilen är därifrån..

Nu ska jag kika på ett avsnitt av the 4400, är inne på sista säsongen nu!

Kommentarer
Postat av: malvina

haha har du köpt en bil från Bounce??:O.. nä skoja bara:P skiit kul att träna med dig också sööten och du va inte alls dålig!<3

2010-10-12 @ 19:55:05
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0