Love u guys



Igår spenderade jag min dag med min bästa vän. Vi möttes på CGs där vi satt och åt, pratade och skrattade i några timmar. Sen promenerade vi hem till mig och satt och pratade ännu mera, Charlotte testade även ligga på min spikmatta, stackarn! Vid sex följde jag henne till Mörby och mötte upp min söta syster och vi hyrde film och köpte lite godis och myste hemma hos mig ;)

Vid halv elva åkte jag in till stan och mötte upp vännerna på en bar. Måste säga att det var den konstigaste baren jag någonsin varit på. Spelade typ ryskkallinkamusik. Vi satt och pratade men det var svårt att överrösta musiken. Vid halv två drog jag och Sebbe vidare, men i kön kände vi att det inte var värt det, så vi promenerade i stan och åkte hemmåt. På Östermalmstorg mötte vi Johanna (sebbes lillsyrra, hon jobbar på CGs) så vi sällskapde med henne ;p Jag hade nog den bästa lördagen på länge.. Beror det på att jag har så underbara vänner kanske? :D

NU kommer Sara (snyggingen i mitten på bilden) hit, så vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: malvina

hihi de e du som e sööt som står ut med mig<3

och som låter mig komma till dig då jag har trååk!:)<3 puss söötaste fiinaste du<3

2010-10-17 @ 21:20:48
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: Freddie

Du glömde berätta vad du med sysslade med under dagen. Förbannade sabotör!! :)

2010-10-18 @ 22:27:29
Postat av: charlieee

Älskade vän.

DU ÄR UNDERBAR!!!!

SUPERHUMAN!!!!

2010-10-19 @ 21:02:14
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0