Fan vad bra jag mår idag hörrni...



hahahaha vilken flippad kväll, jag har världens härligaste vänner och omg vad kul vi hade. Okej, jag vet vad folk tänker: "ute en onsdag, igen, och sen jobba dagen efter" jag säger bara yeah yeah whatever man måste väl få ha lite kul också! ..Hade verkligen tänkt vara hemma och vila upp mig, men på något jävla vänster får Martin mig att bara se fördelarna med att gå ut och sen var det kööört.

Så efter jobbet hämtade vi upp Fia i mörby och åkte hem till Martin där vi förade. Sen drog vi in till stan och mötte upp Charlotte vid EGO där vi var tills stängning. Freddie och hans pojkar kom dit och 2 av Martins poolare kom också. Sen kom Johan, Jimmy och deras vänner så det var endel folk där. Körde all in och vid tre när det stängde drog vi till donken och sen tog vi en lite för lång promenad i kylan till Johns lägenhet där pojkarna spelade super mario och sen slagga alla där. Sov runt en och en halv timme tror jag. Sen blev det jobb. Men lätt värt det, haha fan vad kuuuuuul det var! ;)


UPPDATERING: Missade en viktig detalj, kika Freddies kommentar.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Trodde aldrig att du skulle missa när vi rev tavlor och höll carl vaken till 0530 :)

2010-10-21 @ 22:19:35
Postat av: Ester

HAHAHHA DET HADE JAG GLÖMT, och du rev ner en jäkla lampa när du sov, helt otroligt kul!

2010-10-21 @ 22:43:47
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0