You made my day, honey!

Min söndag har varit alldeles alldeles underbar... Klockan 12 kom Sara aka. jultomten hem till mig. Inget skägg och tomtedräkt precis, men med en säck full av fina presenter. Jag blev så himla glad för allt hon hade tagit med sig:

1 vitt tryffelsalt
1 svart tryffelsalt
Tryffelhonung
Fikon balsamico
1 flaska 20 årig Balsamico
4 burkar senap
1 kvarn med blandade kryddor
2 stycken olivoljor
3 stycken Amedichoklad
2 påsar johan&nyström kaffe
1 espressobryggare

Ja precis, det var helt enkelt julafton för mig ;) invigde espressobryggaren och ojojoj vad gott kaffet var. Sen åkte vi in till stan, promenerade runt och suktade efter snygga vinglas och vackert designade salladsbestick. Härligt med någon som delar samma intresse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0