Demonstration


Var förbi plattan ett tag idag... Demonstration mot SD i Riksdagen. Var helt galet med folk. Kändes som en krigszoon. Är det såhär Sverige ska bli nu; osäkert, upproriskt och främlingsfientligt. Jag mår illa!!

Har kört ett stenhårt boxningspass nu på kvällskvisten. Min favograbb var där, Abbe som jag träffade på samma pass förra veckan. Blev ganska självklart att vi körde idag också, jag höll på att garva ihjäl mig, haha sjukt att man kan ha så kul med en stranger ;) Misstolka inte, vi boxades bara! Nu är jag dock ganska trött så det blir spikmattan ett tag... Natti


Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-21 @ 08:54:32
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0