FRIDAY'S



Älskar mina vänner! Jag, Johan, Jompa och Jimmy käkade middag på Friday's. Ärligt talat tycker jag att stället inte är något att hurra för. Maten är dyr men knappast världsklass och servicen blir ganska kass med tanke på hur mycket folk det är där. Men det spelade ingen roll. Sällskapet räddade kvällen ;p

Efter maten insåg vi att Idol började om bara några minuter så vi skyndade oss hem till Johan och kollade på avsnittet. Som ni såg (trots att det visades väldigt snabbt) så gick Jimmy vidare till kvalet. Och jag är så glad för honom, men det är inte konstigt, som juryn sa förut så är han och Geir de enda som klarat allt felfritt.

Efter idol körde vi boxning(haha), slöade och snackade. Jag skippade utgång eftersom jag är tvungen att hoppa in och jobba hela helgen trots att jag skulle varit ledig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0