Fucked up.



Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag hittade inte min nyckel när jag skulle till jobbet så jag missade bussen. Insåg att min nyckel måste vara inlåst på jobbet och fick börja min jakt på någon som kunde hjälpa mig eftersom det var jag som skulle öppna. Lösning: Mamma hämtade mig med bilen, Markus hade nycklar som jag tog. Bestämde mig för att jobba över för att ta igen det jag inte hann göra imorse. Nu är jag hemma och var tvungen att ställa in med Johanna, jävligt synd men ska försöka hitta en annan dag :p

Som grädde på moset (eller vad fan det nu är man säger) så visar Fredrik mig en Changeling, en mindre trevlig figur från Supernatural... som nu dessvärre har etsat sig fast på min näthinna. Det enda jag kan se framför mig, härligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0