Ki Box 2

Jag körde ett pass på friskis jag velat testa länge men inte hunnit; Ki Box 2. Kampsportsbaserat pass med mycket teknik, kondis, styrka och kordination. Jag var ganska orolig att det bara skulle vara folk som kände varandra som körde två och två och att jag skulle bli över. Men när vi satt utanför och passet skulle börja var det en kille (jag senare fick veta hette Abbe) som kom fram till mig och vi började prata. Han var verkligen sjukt rolig och så frågade han om jag ville köra med honom.

Vi körde och pushade varandra hela passet, hade riktigt kul och höll på och tönta oss samtidigt som vi verkligen körde stenhårt. Passet flög förbi och efteråt kändes det som jag skule spy. Men man ska ju känna att man har tränat, haha. Ni kan få höra lite mer om Abbe imorgon, han hade riktigt bra framtids visioner tycker jag, men nu måste jag sova, ska upp tidigt och köra lite simträning imorgon. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0