PANIK

ALLTSÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA. JAG KAN INTE SOVA, JAG BARA LIGGER OCH KLIAR, JAG HAR FÅTT EN MASSA UTSLAG ÖVER HELA KROPPEN. SMÅ SMÅ SOM GÅSHUD, VISSA STÖRRE SOM MYGBETT. OCH JAG HAR ALDRIG KLIAT SÅ HÄR MYCKET I HELA MITT LIV, VAD ÄR DET HÄR. VAD FAN SKA JAG GÖRA?!?! HELVETTE JAG SOM SKA TRÄNA OCH JOBBAR VARJE DAG NU. SKIT SKIT SKIT. SKA MAN ALDRIG FÅ MÅ BRA??!?!

Just nu hatar jag att jag har flyttat hemifrån. Jag har suttit med telefonen i handen i en halvtimme och tänkt ringa mamma men vill ju inte väcka henne, hon får aldrig sova ut. Jag har legat och grinat i en och en halv timme. Det här kom så jäkla snabbt, och det blir bara mer och mer. seriöst. jag orkar inte, kan man klia sig till döds?


Kommentarer
Postat av: Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D



http://sannie.blogg.se

2010-09-03 @ 09:12:35
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0