You want to rock now, rock the night 'til early in the morning light



Hej snyggingar! Var ett tag sen senast. Jag har haft fullt upp men nu är jag tillbaka!

Igår efter jobbet åkte jag in till stan och mötte upp Johan och Jimmy. Vi drog runt på stan och shoppade nya jeans och nya skor till Johan. Sen käkade vi middag och kvart i åtta tog vi en taxi till Grönan där Jompa hade lagt undan några inträdesbiljetter till oss. Vi hann precis hitta en bra plats innan EUROPE började spela.

Efter konserten drack vi öl, träffade på en massa roliga människor och Jimmy blev igenkänd och fick sjunga låten han körde på Idol inne på en av krogarna på grönan. Jompa slutade vid tio och joinade oss och vi åkte hem till Johan, förade och tvingade Jimmy att sjunga. Sen drog vi ut och dansade och hade jävligt kul.

Underbar kväll igår med mina favoritpojkar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0