3 timmars sömn, en hektisk dag, men sen väntar lugnet!

Okej, jag vet inte riktigt hur smart det var att göra allt i sista minuten, men så blir det rätt ofta för min del. Jag sov knappt tre timmar inatt, gick upp halv sju imorse och duschade, panikpackade (slängde ner alla kläder som såg varma ut), kastade i mig frukost och hann precis med bussen. Kom en kvart tidigare till jobbet iaf, så jag tänkte att jag tar en kvart och sitter ner och andas ut nu. Jag tror att jag har med för mycket packning, men om jag har tid så får jag kasta ut endel hos Arvid innan vi åker. Såhär ser iaf schemat ut:

Jobbar 9-14
Släpar upp väskan till Arvid
Går till mörby för att lämna tillbaka en tröja, köpa lipsyl och ett par långkallingar
Åker/Går hem till mig, packar det sista och tar skidorna
Går med allt till Arvid (eller hoppas att det går någon buss)
Blir upphämtade av bilen strax efter 16.00
Bilar till Sälen
Käkar middag
CHIIIILLLAAAAAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0