Filmtips!

Tjaaaaa. Idag har jag gjort allt jag tänkt göra. Jag åkte till Huddinge efter jobbet för att lämna Saras telefon. Jag tänkte köpa med mig lite ost och chark och så plockar min söta underbara vän ihop världens påse med ostar, lufttorkad skinka, oliver, tomatsås, chokladpraliner och korv. Tusen tusen tack snygging <3

Innan jag skulle gå till träningen messade jag min syrra och frågade om hon ville komma hem till mig och kolla på film när jag tränat klart. Hon skippade sin egen träning för att hänga med mig. Vi kollade på Tangled (Trassel) som tydligen skulle vara grym, och det var den verkligen!! Vi garvade och skrek och garvade lite till, haha, underbar film ;p Sen fick jag massage, så nu är min rygg rätt mör.. Ska sova ikapp lite förlorade timmar, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0