Funderingar

Morning, jag har skit bråttom till jobbet, måste typ springa nu. Fredrik vann såklart på spelet igår, johanna kom tvåa och jag kom trea, jag får helt enkelt vinna nästa gång ;)  Bilden då. Jo jag funderar på hur jag ska göra med mitt hår. Min syrra har rätt ofta flätor (som på bilden) vilket skulle spara mig ca 2000 kr var tredje månad.. Rätt bra pengar att kunna lägga undan och spara till t.ex. boende. Så jag känner att jag kanske ska gå tillbaka till flätorna ett tag. Är dessutom rätt skönt för man sparar pengar på dyra hårprodukter och sånt.. Måste bestämma mig snart, men det var ju typ 10 år sen jag hade flätor senast. Kanske inte ens passar i det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0