Sälen, Malung, Täppan

Hej dudes. Bilresan igår var rätt läskig, sjukt mycket snö, man såg inget på vägarna, fattar inte att Emil pallade köra. Var iaf en mysig roadtrip ;p Vi kom fram några timmar senare än vi räknat med. Närmare bestämt klockan ett på natten. Precis vid huset fastnade vi i snön, så alla fick putta upp bilen för backen, men det gick tillslut ;p Sen tog vi sängplatser, och vi kom väl i säng vid tre tiden.
Imorse blev jag väckt av Lisa vid halv elva. Alla var uppe utom jag, haha ;) Vi hade frukostbuffé och sen har vi varit ute tills nu. Åkt pulka, kälke, snöskoter. Jag och Fia åkte iväg på skotern, haha vilken energikick man fick! Nu har vi käkat lunch, ska chilla ett tag innan vi åker till centrum för att åka skidor och hänga på systemet. Hoppas ni har det bra hemma. Btw, strålande sol och hur fint som helst. Det är såhär vintern ska vara ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Å VAD MYSIGT!!!! Jag har ju fan nästan glömt bort att snö finns. Gud, Sverige. Får lite längtan nu!

2011-02-11 @ 17:57:09
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0