Söndagschill

Åh alltså jag är stört glad ;) Igår efter jobbet blev det hemmakväll, lagade sen middag och kollade lite på film, somnade innan midnatt, jag var nog väldigt trött. Imorse ringde mitt mördaralarm vid tio i åtta. Gjorde frulle och satte mig på bussen för att åka till IKEA. Hade bestämt med Sara i veckan att vi skulle shoppa lite. Blev endel grejer, så fina saker och sen lite praktiska grejer, typ ljus och servetter. Ska visa sen, men nu vill jag bara få i ordning. Jag har dessutom blivit med saccosäck, jag har försökt och försökt, men inte fått någon bra för ett bra pris, så sista utvägen blev blocket, och där fanns hon, min lilla skatt, en lila sak. Ska åka på roadtrip med mamma till Enskede och hämta den snart, innan jobbet. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade kunnat få en blå eller grön annars, hähä :)

2011-02-06 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0