Tattoo on my wall

Morning bitches. Gick upp en timme tidigare för att hinna fixa lite i lägenheten, hann inte göra så mycket för jag fastnade framför datorn, som vanligt. Men jag hann i alla fall sätta upp de två skisserna på min tatuering som tatueraren ritade upp som förslag efter att jag beskrivit hur jag ville ha den. En är i färg och en är svartvit med endast fjärilen i färg. Jag handlade tre svarta enkla ramar på ikea, två till tatueringsskisserna och en extra om jag hittar någon gammal bild att rama in. Tidigare har jag haft bilderna uppe på väggen men med ramarna blev det SÅ MYCKET SNYGGARE. Nu måste jag skynda mig, göra frulle, duscha och klä på mig. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0