Something new

Jag behöver helt klart ändra på mig själv. På många sätt och vis men vissa saker är mer akuta än andra. Jag har i jakten på min egna lycka och mitt eget välbefinnande glömt bort att ta hand om dem jag älskar, jag har glömt bort att finnas där. Vad har jag blivit för vän egentligen? Ett gräl igår kväll ledde till en natt med lite sömn och många tankar, en mardröm och ett alarm som ringde strax före 6.00 som jag stänger av i sömnen. Som tur var vaknade jag av att det bultade på dörren, men det var ingen där. Jag hann med bussen jag planerat att ta, stod ute i snöstormen, frös, var nervös, var ledsen. Gick in i värmen, väntade, vände mig och, gick fram, kramade, kramade länge. Jag tänkte; hur kan jag vara så dum som tappade taget? Du är det bästa jag har.

Sen åkte jag till Mörby, handlade mat, mest grönt, gick hem till Mamma och hämtade Poppy, gick hit och tänkte blogga, men insåg att jag ville ändra på hela bloggens utseende, lite ljusare, lite enklare, lite mera jag. Jag älskar svartvitt, och jag älskar färg, jag älskar min tatuering och jag älskar resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0