älskar dagar som den här

Jag har haft en grym dag idag, det beror dels på att jag bestämt mig för att ha en grym dag oavsett vad som händer. Sen beror det nog också på att jag har tränat och nu har sjukt mycket energi och trots motgångar (bussjävel som inte kom, tillslut gav jag upp och gick till jobbet och tog en kaffe), snöstorm och lite för få timmars sömn så har jag varit happyface hela dagen lång ;p

Träningspasset var crazy, en riktigt finskig finsk kvinna som spelade finsk hårdrock ledde passet. När hon gjorde styrkedelen lät det som om hon fick 5 orgasmer på rad, och det tror jag seriöst att hon fick, hon verkade tända till rätt ordentligt på svettlukten och den hårdrocken. Passet var iaf givande, mina muskler är helt förlamade redan, jag vill inte tänka på träningsverken jag antagligen kommer vakna upp med imorgon...

Nu har jag handlat lite mat, fläskfilé, avocado, sallad, ska bli rätt så gott ;p Men innan middagen blir det SPA; lååångdusch, skrubb och hela paketet och levande ljus såklart. Sen väntar filmkväll med mig själv och min middag, så najs. heeeeeeejdå

ps... kan inte fatta att min högsta önskan för några år sen var att bli blond, blåögd och ljushyad.. Skulle nog inte klä mig så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0