Detox dag 1 (2)

Idag börjar det alltså på riktigt, jag åt ju keso igår vilket är en mjölkprodukt och det ska man egentligen inte göra när man detoxar så jag vet inte riktigt om jag ska räkna gårdagen. Dessutom drack jag långt ifrån så mycket vatten man ska dricka, runt 2 liter eller mer... haha jag drack inte ens en.
Men som sagt, nu kör jag på riktigt. Johanna har gjort en matsedel, kommer följa den lite och köra på lite egna grejer som jag har köpt hem. Till frukost kommer jag göra äggröra, fruktsallad och smoothie med blåbär, hallon och granatäpple. Men innan jag får äta frulle ska jag ta en powerwalk. Man brukar tydligen bli väldigt trött och få huvudvärk i början av processen och hård träning är något man ska undvika. Så jag tänkte ta långa promenader, simma och köra yoga. Om jag märker att jag skulle kunna träna hårdare så kommer jag göra det ;)
Fint väder ute iaf, trots att det är rätt kallt, hejdååå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktiga du! En dag kvar en ska jag också köra, dumma jobbmötesluncher! Svara på mitt sms sen esterpester! :D

2011-01-31 @ 15:19:06
URL: http://micsandpics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0