Fy fan vad det blev bra!

Jag hade bästa nyåret någonsin. Tack alla som gjorde min kväll helt fucking awesome. Största tacket går till fröken Fredrika, som blev min "vem ska du kyssa på tolvslaget" och som spenderade halva kvällen åt att ringa runt och leta efter mig. Jag skulle tackat Fredrik också, som faktiskt lyckades få tag på mig och lugna Fia, som lät mig sova i en skön säng i ett mörkt rum så jag slapp gå hem i snökaoset, men han skulle bara fnysa och göra allt för att bevisa att han inte alls har en liten gnutta snällhet i sig, och jag orkar inte gå och bli trakasserad resten av mitt liv så jag skippar det tacket. ;)

Gick rätt bra på jobbet idag trots extrem sömnbrist och uttorkad kropp. Sen blev det balett på operan vilket faktiskt blev riktigt lyckat och vi fick gå backstage och kolla på scenen och hur allt var uppbyggt, sjukt coolt. Nu måste jag sova, jag jobbar långpanna imorgon och jag håller på att bli sjuk igen. Så just nu bjuder jag bara på en bild från nyårsaftonen. En riktigt vacker sådan. hejrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0