Helgen

Den här helgen har varit super. I fredags var jag ju som sagt ute med Helene efter en för jävlig kväll på jobbet. Var så skönt att bara snacka om ALLT. På lördagen gick jag upp vid nio, åt frukost, sprang iväg till bussen och tränade två olika pass. Sen åkte jag hem, sov en halvtimme, duschade och drog iväg till jobbet. Jobbade 4 timmar, åkte in till stan och mötte upp mina kära vänner. Det blev Marie Leveau, sjukt mycket folk och riktigt kul. Har ju dock varit nykter hela helgen för att kunna träna så jag blev rätt trött framåt småtimmarna. Kom hem strax efter tre och somnade direkt. Vaknade imorse av att Sara ringde, vi skulle ses innan hon drar iväg på en liten semester så jag mötte upp henne. Kände redan då att kroppen var rätt sliten.. Tränade ett pass på friskis och nu är jag helt död. Så jag ställde in kvällen som skulle spenderats hos min kära vän Elmina som jag inte träffat på år och dagar, saknar henne sjukt mycket!

Har tänt ljus i hela lägenheten, tagit en låååång varm dusch och dragit på mig mjukiskläderna. Till middag stekte jag på fläskfilé, lök, champinjoner och basilika, gjorde sallad och käkade med chilibea. Så gott. Insåg att jag inte ätit något mer sen frukost och den bestod av ett ägg och ett glas juice, så middagen satt fint. Har även fixat i ordning grönsaker med dipp som jag tänkte käka nu och kolla på ett avsnitt av solsidan, sen tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig, vill inte bli sjuk.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0