Hhahahahaha

Igår när jag kom till jobbet var jag rätt trött. Jag går in i diskrummet där vi även har vårt skåp med arbetskläderna. Lampan är längst in i rummet, precis vid skåpet så jag går fram för att tända, i ögonvrån ser jag något vitt sväva i luften, och jag får panik för jag tror att det är en spindel som har gjort världens nät under natten.. Så jag tänder lampan med kroppen så långt bort från nätet som möjligt. Och när jag ser att de inte är något spindelnät utan en fin lapp som sitter fast på en ännu finare ballong så börjar jag skratta, och kan inte sluta... Mina kära kollegor hade haft kul på jobbet kvällen innan ;)

Nu ska jag iväg och jobba långpanna. Gillar inte fredagslångpannorna, blir alltid död efter dom. Men idag ska jag ha en bra dag har jag bestämt, varje dag framöver ska vara en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0