Nightmares..

Jag förstår inte varför jag drömmer mardrömmar exakt hela tiden.. Den här drömmen började som en perfekt dröm på någon öde paradisö. Jag, Johanna N och några av hennes poolare var på semester. Vi hade en helt egen ö, klart vatten, vit sand, sol, palmer, egen speedboat, så najs. Sen började det hända konstiga saker, vi hörde ljud från djungeln, såg skuggor i vattnet när vi simmade... Vi insåg att denna oupptäckta ö var lite väl oupptäckt. Det var fullt av djur och insekter som ingen sett tidigare, helt galna och äckliga djur som ville käka upp oss. Vi kunde inte komma bort från ön... Skit obehagligt.
Vaknade vid fem och mådde dåligt, sen låg jag och läste en träningstidning och insåg att jag har extrem träningsverk för det gjorde ont att vända blad.. Tog en långdusch och nu ska jag klä på mig och dra till jobbet. 8-14 idag, sen ska jag hem, sova någon timme, köra storstädning och sen är det ett träningspass klockan 19.00 :) Får se när vi hörs, har en rolig grej som ska hända nästa vecka.. Eller mardrömsgrej egentligen men det kan vara kul för folk att läsa om. Ska berätta om det senare under dagen om jag tar mig tid, annars imorgon ;)

gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0