Såhär skulle jag se ut om jag var ett finger...

Idag hade Fredrik kul på jobbet. Han stoppade in ett björnbär i mikron så att det tinade, tryckte på det på fingret och gjorde en smiley, sen sa han att det var jag. Snyggt afro. Var iaf rätt kul, tills jag såg bilden han lagt upp på facebook, under bilden hade han skrivit "ser du likheten?":
Efter jobbet drog jag hem till Arvid och hängde med honom, sussie, jocke och per. Kollade film och snacka skit, kom precis hem. Riktigt najs kväll. Nu ska jag sova, långpanna imorgon och på kvällen blir det krogen (alkoholfritt för min del..) night.
ps. nej jag står inte och tröstäter glass. gjorde en smoothie och orkade inte hälla upp den i glas... men bilden platsar nästan på den här hemsidan ;)

Kommentarer
Postat av: Freddie

Ester the blackberry

2011-03-05 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0