tjabba tjena hallåååå

hejheeej. Vet att det har varit lite torrt här på senaste tiden, men jag lever lite som jag vill och gör endel rätt impulsiva grejer. Resultatet blir tyvärr färre inlägg här, men hellre det än massa trista inlägg om att jag är sjukt stressad och deprimerad och blabla. Nu mår jag ju bra, det är det viktiga :) Hmm, vad har hon gjort idag då den lilla bruna skitungen? Hon har käkat en lååång frulle, tränat ett konditionspass med Maria på friskis, kört 20 min styrka efter passet också, kan aldrig bli för mkt ;) Nu är hon rätt mör... Men väldigt glad, för hon hittade ett par perfekta träningsbyxor från casall, 700 kr, men 50% på det! Hon har även hunnit med att storhandla en massa frukter och grönsaker, kaviar, falukorv och andra nödvändigheter. Nu ska hon göra tacosallad till lunch, och efter det ska hon ta en riktigt långdusch för att sedan kolla ett avsnitt på solsidan. Sen är det jobb, vi ska ha mini kickoff idag, lära känna de nya anställda. Blir great, hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0