Utgång

Alltså det gick rätt vilt till igår, för min del iaf... Jobbade till åtta, duschade och sen åkte jag direkt till Johan och åt tacos med honom, Jimmy och Ronja :) Sen kom Sebbe, och sen kom vinet............ och sen Nype. Skulle varit rätt bra drag där om vakterna inte fått för sig att neka ALLA under tjugo. idioter. Fia kom dit och vi dansade och drack iaf, vid halv ett drog vi till Dovas och mötte upp Martin och Andreas och några av deras poolare. Sen kom Charlotte och sen blev det lite många cider. Mat. Taxi till mörby, och ärligt talat så var jag så nära att spy hela vägen... Sen gick jag, Fia och Martin hem till honom och sov där. Fick ur mig allt jag ätit och druckit under kvällen så idag mår jag helt ok.. rätt seg. Ska sova tills jag börjar jobba så jag inte blir sjuk igen. Dumma dumma mig. Hade iaf svinkul. tackochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0