Each moment gets us closer

Tja på er! Den här veckan ska bli en riktigt bra vecka har jag bestämt. Jag ska göra roliga saker och jag ska träna roliga och effektiva pass, som förra veckan typ ;) Dessutom ska jag lyssna på bra musik och äta god mat. Jag ska helt enkelt må sjukt jävla bra! På tal om bra musik har jag en låt jag spelar om och om igen, kan inte få nog av den, det är Chris Cornells (sångaren i Audioslave, som numera kör solo) låt Time, love it! Även Long gone och scream spelas på repeat i min lilla lya...

Efter en långpanna på jobbet och en middag bestående av färska räkor, avokado och citronmajonäs ska jag krypa ner i sängen, förhoppningsvis somna snabbt och sova hela natten utan en massa mardrömmar. Börjar 8 imorgon, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0