Sås tar tid, precis som kärlek

hejhej! nu är jobbhelgen över, har inte precis gjort så mycket mer än det. Eller igår kväll så hängde jag med mina fina vänner, ute på stan och röjde. haha eller jag röjde inte alls, satt mest och var trött och onykter, men oj vad jag är glad att jag drog ut ändå. Skulle inte pallat en helg helg med; gå upp, gå till jobbet, gå från jobbet, sova. och samma sak igen, ingen människa pallar med sånt, man måste ha lite socialt umgänge...
Idag gick jag dock hem direkt efter jobbet, var så himla trött, kollade på I rymden finns inga känslor, så bra film. Ska se den igen imorgon tror jag ;) Nu ska jag sova. Imorgon börjar allvaret, eller det började iof idag. Jag och Johanna ska nämligen köra Detox en vecka, fast det blir nog upp mot två veckor kom jag på. Ska skriva lite mer om vad det innebär och vad vi kommer göra och varför. Imorgon ;) Nu ska jag sova. Hejheeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0