Vitaminkick!

God morgon på er! Jag har sovit rätt oroligt och drömt konstiga mardrömmar, börjar bli rätt irriterande att hela tiden vakna med bultande hjärta och gråten i halsen... Men jag tänker inte hänga läpp för det, ställde alarmet på nio för att ha en lugn morgon innan jobbet. Har precis ätit frukost; 1 kokt ägg på fincrisp multigrain med kaviar och sallad och en supergod smoothie proppad med vitaminer och antioxidanter.

Smoothie:
1 dl färskpressad apelsin
1 skalad och skivad kiwi
1/2 banan
1/2 dl frysta hallon
1/2 dl frysta blåbär
Mixa allt. Häll upp i glas och toppa med kärnorna från 1/4 dels granatäpple

Jag hoppas det här ska kicka igång veckan, vill inte bli sjuk, vill ha orken att träna. Tränade fem gånger förra veckan, och en gång blev det dubbelpass. Det är snäppet för mycket men eftersom jag kör rätt varierad träning så tror jag att kroppen ska klara av det. Den här veckan blir nog sämre eftersom jag jobbar 5 långpannor, ett 6 timmars pass och ett 4 timmars pass. Blir mest träning hemma eller gym före eller efter jobbet , sucks.. men sånt är livet ;)

Kommentarer
Postat av: Dis

Det här ser SÅ mysigt ut. Kom o gör frukost till mig med? :D

2011-01-29 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0