Dagens höjdpunkt

Föreställningen La Soirée på Tyrol (Gröna Lund) var helt genialisk. Vi skrattade tills vi grät, skrek tills rösterna brast och klappade händerna tills all känsel försvann. Jag rekommenderar verkligen alla att se den. Den är vulgär och det förekommer endel nakenhet och mycket sexskämt så det kanske inte är något man går på med sina små barn, men med ett gäng vänner... Om jag får chansen ser jag den definitivt igen!

Efter showen promenerade jag och Jompa till Johans jobb och sen gick vi alla tre genom halva stan och pratade. Mysigt avslut på kvällen :p Nu är det dags för mig att sova. Är så trött, orkar inte ens kolla på det senaste avsnittet av Solsidan, sparar den karamellen tills imorgon istället.
Kassa bilder, jag vet, men man fick inte fotografera för artisternas säkerhet, så jag fotade bara i smyg innan showen börjat med mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0