Fika med Elmina

Hejhej. Nu är jag hemma igen efter två nätter i mitt gamla flickrum (låter som om jag är 100 år, men vad ska jag annars säga?) Jag jobbade idag, gick därifrån vid tre och skyndade hem för att hämta träningskläder och åkte direkt in till stan där jag mötte upp Elmina, vi har inte träffats på alltför länge, närmare bestämt ett halvår. Det här helt galet att det går så långt tid mellan gångerna vi ses. Vi har ju garanterat saker att prata om när vi ses iaf.

Klockan 18.00 började mitt träningspass så vi hann inte ses så jätte länge, men det var absolut bättre än inget alls. Jag körde Core Bosu, rätt bra för ryggen, ökar bålstabilitet, balans, kordination, styrka och kondition. Genomkörare för hela kroppen helt enkelt. Efter passet gick jag till löpbandet och sprang det snabbaste jag kunde i 6 minuter. Sen höll jag på att kräkas upp smoothien jag druckit när jag och Elmina hängde. Jag har bestämt att jag ska springa efter varje träningspass eftersom det uppenbarligen inte räcker med vanlig träning. Jag vill dessutom få bättre kondis så att jag orkar springa långa rundor i skogen så fort snön försvinner... Jaja, helt grym eftermiddag med min söta vän iaf ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0