Hello Artur

Varmt välkommen till mitt lilla hus Artur, nu har min lilla haj Boris någon att hänga med. Har även köpt två små hus råttor, en vit och en grå, men jag måste komma på något bra namn innan jag presenterar dem...
Sådärja, nu har det spikats upp tavlor, packats upp och lagt allt på plats. Nu ska jag kliva in i duschen och köra lite hemmaspa, sen ska jag dricka te och äta lite choklad framför solsidan. En perfekt söndagskväll eller vad säger ni? Den skulle vara helt underbar om det inte vore för mitt knä som vållar mig en hel del smärta. Jag halkade idag, pang sa det och min vänstra handled och mitt vänstra knä fick ta smällen. Jag hoppas det blir bra tills på tisdag så att jag kan träna mitt favoritpass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0