Beslutsångest

Ok, jag har egentligen världens bästa nyhet. Men den blir nästan till världens sämsta just nu. Jag har egen lägenhet, om jag vill. Jag har fått erbjudande av min chef att hyra den som han har bott i. I så fall får jag den innan Augusti är slut. Jag ska kolla på den imorgon.. Den ligger här i Danderyd, så det är inte långt från jobbet eller mitt andra hem. Men panik. Jag går ju ner på halvtid nu vilket innebär att jag kommer ha extremt lite pengar. Nästan hälften kommer ju gå åt varje månad till hyra, mat etc. Samtidigt som jag vill, jag vill så jävla gärna, bara ha något eget. Inreda precis som jag vill. Allt på mina villkor. VAD FAN SKA JAG GÖRA?!?!



bild från koh lipe, thailand.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ibland måste man ta en chans och se vad som händer. Pengar är inte allt och inget är för evigt så du kan ju alltid flytta hem igen om du ångrar dig. Jag säger: take a leap of faith!

2010-08-11 @ 16:55:03
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: malvina

bo hos din underbara syster såklart;)

haha nä men om du hyr den och märker att du inte har råd sen, får du lämna lägenheten då elr måste du fortsätta betala hyra??

gör de som känns bäst för hjärtat<3

2010-08-12 @ 00:27:25
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0